Nevşehir Belediye Başkanlığı

FİDAN VE SÜS BİTKİSİ ALINMASI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN

:

2021/190910

1-İdarenin

a) Adı

:

NEVŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI

b) Adresi

:

Cami Cedit Mah. Belediye Cad. No:73 50100 MERKEZ/NEVŞEHİR

c) Telefon ve faks numarası

:

3842133720 - 3842122998

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı

:

FİDAN VE SÜS BİTKİSİ ALINMASI

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

Birim fiyat teklif cetvelinde belirtilen 67 Kalem malzeme
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

Nevşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü fidanlık alanına teslim edilecektir.

ç) Süresi/teslim tarihi

:

Teknik şartnamede talep edilen ürünlerin sevkiyatı idarenin belirleyeceği teslimat programı çerçevesinde, ilk teslimat onbeş (15) takvim günü, sonraki iki teslimat yirmi (20) takvim günü teslim süresine sahip üç (3) parça halinde tamamlanacaktır. Sözleşme imzalanmasına müteakip ilk onbeş (15) takvim günü içerisinde yapılan birinci teslimat sonrası her teslimat arasında on (10) takvim günü boşluk bırakılacaktır. Toplam teslimat süresi yetmişbeş (75) takvim günüdür. Her teslimat süresi içerisinde şartnamede bulunan tüm ürünlerin 1/3 teslim edilecektir. Yapılacak talepler haricinde teslimat programına uymayan sevkiyatlar kabul edilmeyecektir. Teslimat programı haricinde idare tarafından yapılacak yazılı ya da e-posta ile iletilen taleplere öncelik verilecek ve en geç 5 (beş) takvim günü içerisinde teslimat gerçekleştirilecektir. E-posta, sözlü yada yazılı yapılan talep tarihi süre başlangıç tarihi kabul edilecektir.

d) İşe başlama tarihi

:

Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

27.04.2021 - 11:00

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

Nevşehir Belediyesi Başkanlık Binası Toplantı Odası

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler (anonim şirketler tarafından her durumda bu bilgileri gösterir pay defteri) ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:

1- Satın alınacak fidanlar ile ilgili olarak istekli, ihale tarihi itibariyle geçerliliği olan, Süs Bitkisi Üreticisi Olduğuna Dair Belgeyi ihale teklif aşamasında idareye sunmak zorundadır. 2- Satın alınacak fidanlar ile ilgili olarak istekli, ihale tarihi itibariyle geçerliliği olan, Bakanlık Tarafından Yetkilendirilmiş Tohumculuk Kuruluşu Belgesini ihale teklif aşamasında idareye sunmak zorundadır.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:

Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.